9 Şubat 2015 Pazartesi

Orman / Safari Temalı Doğum Günü :)


Paylaşmadım birikti diyorum ya hep, biz bu güzellikleri hazırlayalı da baya bir oldu, Mehmet Emir'in 3. doğum günü hazırlıklarına başlayacağız neredeyse :p




Edoşum Mehmet Emir'imizin doğum günü temasına karar verince davetlilere dağıtmak için keçeden hayvanlar dikmemi istedi benden (daha önceden diktiğim hayvan figürleri instagram sayfamda var). Ama sonra bu fikirden vazgeçtik ve bebek kolonyaları hazırladık dağıtmak için. 


Sonra geçtik asıl aşamaya :) eee doğum günü yakışıklısı süslenmeliydi. Başladık tsörtüne. Alpişko daha minikti o zamanlar, emekleyip duruyordu :) Hayvan kalıplarını Hakan kesti çıkardı, çok yardımcı oldu . Benim hep bir kral tacı yapasım vardı, Eda'yı da ikna edip aynı konseptte bir de taç yaptık kuzuya. Bence nazar boncuktan gözlü baykuş muhteşem oldu. şişelerdeki nazar boncuklarıyla da takım olmuş oldu hem.


Son olarak da hem masa süslemesinde kullanılsın hem de isteyen davetlilere hatıra kalsın diyerekten bu iki yaş çubuklarını hazırladık, üstlerine yine yapraklarımızı serptik tabi :)


Bütün hazırlıklarımızı tamamlayıp içimize çok sinen bu güzellikleri Konya Seydişehir'e yolladık mutlu mutlu :)

Biz bunları yaparken Eda netten bir pasta modeli beğendi. Biraz gaza getirdik yaaa yaparsın hadi denesene  diye. Sonuçta şeker hamuru, malzeme, kalıp falan aldı ve bu pastanın üzerindeki güzellikleri kendisi hazırladı. Pastaneye götürdü ve yaptıkları pastanın üzerini Eda'nın hazırladığı şekerlerle süslediler :)



 Mehmet Emir'in nice sağlıklı huzurlu yaşları olsun inşallah, hep içimize sine sine mutlulukla kutlayalım.


11 yorum:

  1. Bloğunuzu çok beğendim,takipteyim bana da beklerim:)
    Sevgiler..
    zeyusanka.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim , geldim bile blogunuza :)

      Sil
  2. Ayy temaya da bayıldım tasarımlarınıza da:) Harika şeyler hazırlamışsınız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) biz de yaparken çok beğenmiştik, Alp'İn doğum gününde bu kadar geniş vaktimiz yoktu malesef ama ona da uydurduk bir şeyler :)

      Sil
    2. Gerçekten çok güzeller, böyle bir organizasyon olduğunda aklımdasın o zaman:)

      Sil
  3. Tasarımlarınızı çok beğendim. Elinize sağlık.
    Bloğunu yeni takibe aldım. Bana da gelirsen çok sevinirim. :))
    www.makyajdunyam.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) Hemen geliyorum :)

      Sil
  4. Blog keşif etkinliğinden geliyorum :) Sayfanda izleyicinim bana da bekliyorum :)
    http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...